Omega Növényi Komplex olajkapszula 30 db

 

2 690 Ft / darab

Növényi Omega komplex, adalék anyagok nélkül!
Optimális Omega-3-6-9 arány és kombináció!

Összetevők: Lenmagolaj, Homoktövis olaj

Mennyiség: 30 db olajkapszula

Adagolás: Napi 1 kapszula felnőtteknek közvetlenül, étkezés előtt!

Kiemelt előnyök

- Növényi omega
- Koleszterin egészség
- Egészséges zsírsavösszetétel
- Immunerősítő
- Egészséges memória

Vásárolja meg csomagban kedvezménnyel:

Ismerj meg engem

Rövid ismertető

Növényi Omega   vs   Hal Omega?

Omega Fitho Complex termékünk 100%-ban természetes növényi összetevőkből, Lenmag olaj és Homoktövis olaj felhasználásával készülő olajkapszula. Megítélésünk szerint a halakból készülő halolaj eredetű Omega készítmények fogyasztása jelentős kockázatokat hordozhat manapság, hiszen a halak a tengeri szennyeződéseket nem tudják kiválasztani, szervezetükben elraktározzák, mint a nehézfémeket, radioktív anyagokat.

Lenmag olaj: Az olajak közül a legmagasabb az Omega-3 zsírsav tartalma, legoptimálisabb az Omega-3, Omega-6 zsírsavak aránya, 3-szor annyi Omega-3 zsírsavat tartalmaz, mint Omega-6-ot. Elősegíti a szív-, és érrendszer, az agy és idegrendszer megfelelő működését, jótékony hatással rendelkezik a gyulladásos folyamatokban és a megfelelő koleszterinszint, vérnyomás, vércukorszint szabályozásában. B-vitamin komplex tartalma nemcsak a várandós nők és a magzatok számára elengedhetetlen. Összetevői jótékonyan hatással bírnak a nehézfémek, valamint 8-9% poliszacharidjai a víz megkötésében a szervezetben.
 
Homoktövis olaj: Magas Omega zsírsav tartalma mellett a magas C-vitamin tartalma miatt daganatos megbetegedések prevenciójában, tumor ellenes radioterápiás kezelések kellemetlen hatásai csökkentésében jótékony hatású. Elősegíti az immunrendszer megfelelő működését, anyagcsere fokozó-, zsíroldó hatásai révén jótékony hatású a diétákban. Elősegíti a máj normál működését, a gyomor-, és nyombélfekély tünetei enyhítését.

Mik is az Omega zsírsavak? 
Az Omega zsírsavak közé az Omega-3 (más néven ALA, alfa-linolénsav), az Omega-6 (linolsav) és az Omega-9 (oktadecénsav, olajsav) zsírsavakat soroljuk. Az első kettő közülük a szervezet számára nélkülözhetetlen, esszenciális, többszörösen telítetlen zsírsav, a szervezetünk nem képes előállítani ezeket.

Miben találhatóak? 
A tengeri halak  jó forrásai az Omega-3 zsírsavaknak, az eikozapentaénsavnak (EPA), és a dokozahexaénsavnak (DHA).  Ezen kívül növényi olajokban (olíva-, szója-, lenmag-, homoktövis-, kendermag-, repceolaj), dióban, mogyoróban, hüvelyesekben is található. A javasolt Omega-3 zsírsav bevitel a gyermekek számára 300 - 1300 mg, felnőttek számára 1300 - 2000 mg naponta. Az Omega-6 zsírsavak növényi olajokban (lenmag-, homoktövis olaj), olajos magvakban (dió, mogyoró) találhatók meg. Az Omega-9 zsírsavat például az olíva-, repce-, kukoricaolaj és a dió tartalmazza.

Hatásaik?
A többszörösen telítetlen zsírsavak, így az Omega-3 és az Omega-6 egyaránt szívvédő hatású: hozzájárulnak a koleszterin- és triglicerinszint és a vérnyomás rendezéséhez, az érelmeszesedés szövődményeinek megelőzéséhez. Csökkentik a kóros véralvadást, gyulladáscsökkentő hatásuk van, javítják az immunrendszer működését. A tapasztalatok szerint csökkentik az emésztőrendszeri daganatok kialakulásának kockázatát és javítják a rákbetegek életminőségét. Az EPA és a DHA keverék hatására a szervezetben leukotrién B5 és tromboxán A3 keletkezik, ezáltal a vérzési idő megnyúlik, értágító hatás érvényesül, az érelmeszesedés kialakulásának kockázata csökken. Azért szerencsés mind az Omega-3, mind az Omega-6 és Omega-9 zsírsavak beviteléről gondoskodni, mert a kutatók úgy tapasztalták, hogy a linolsav (Omega-6) szívvédő hatása, érelmeszesedést gátló, a szívinfarktus megelőzését segítő tulajdonságai erősebbek, mint az Omega-3 zsírsavaké, viszont az Omega-6 zsírsavak lebontása során eikozanoidok is képződnek, amelyek egyes kísérletekben rákkeltőnek bizonyultak. Az Omega-3 és az Omega-9 zsírsavak viszont gátolják az eikozanoidok szintézisét.

Tudományos tények?
Megfigyelték, hogy a grönlandi eszkimóknál, vagy a japán halászok esetében sokkal kisebb a szív és keringési betegségekből eredő halálozási arány. Az eszkimók étrendjében egyértelműen kimutatható volt a tengeri halakból származó magas Omega-3 zsírsav bevitel. Japán kutatók úgy tapasztalták, hogy pikkelysömörben szenvedő betegek állapota is javult Omega-3 zsírsavat tartalmazó halolaj fogyasztásával. További kísérletekre van szükség az EPA jótékony hatásának megerősítésére a cisztikus fibrózis nevű betegségben, illetve az időskori cukorbetegség egyik lehetséges kísérő tünetének, a vesebántalom előrehaladásának megakadályozásában. A kutatók meghatározták, hogy az Omega-3 és az Omega-6 zsírsavak ideális aránya az étkezésünkben 1:3, vagy 1:5 lenne, de sajnos, az általános ehelyett az 1:10, sőt az 1:30 arány.

Összetevők

  • Homoktövis olaj
    Extrém magas C-vitamin tartalommal rendelkezik. Rendkívül jótékony a betegségek megelőzésében. Erősíti az immunrendszert, lassítja a természetes öregedési folyamatokat. Véd a fertőzések ellen. Csökkenti a gyomor-, és emésztési panaszok tüneteit. Csökkenti a hajhullást. Növeli az anyagcserét, metabolikus folyamatokat, csökkenti a vércukorszintet. Jótékony az érelmeszesedés megelőzésében.Termékek
  • Lenmagolaj
    A növényi olajok közül a legmagasabb Omega-3 telítetlen zsírsavtartalommal rendelkezik, valamint legoptimálisabb az Omega-3 és Omega-6 zsírsavak aránya. Aktív összetevőinek köszönhetően jótékony hatással rendelkezik a szív-, és érrendszer, az agy normál működésére, az egészséges koleszterinszint, vércukorszint és vérnyomás kialakításában. B Vitamin komplex tartalma kulcsszerepet játszik a terhesség folyamán, illetve a magzat ellátásában.  Értékes funkcióval rendelkezik a szervezetben a nehézfémek megkötésében és a víz megtartásában.Termékek

Ön számára ajánlott termékek